יום שבת, 20 בספטמבר 2014

דבר המנהלת לפתיחת שנת הלימודים תשע''ה


תלמידים, צוות, הורים ואורחים יקרים,    
בוקר טוב !
בהתרגשות רבה, אני שמחה לפתוח את שנת הלימודים תשע"ה. אני בטוחה שרובכם חשים כמוני, יותר מתמיד תחושה של אנחת רווחה, כמה טוב לחזור לשגרה.
הקיץ האחרון טלטל את כולנו. המלחמה בדרום נגעה במעגלים קרובים ורחוקים. נדרשנו לשאלות של זהות אישית ולאומית, נחשפנו לטוב שבחברה, לסולידריות ולעזרה ההדדית ערכים שחשוב לנו לחזק ולצידם גילויים של בערות, שנאה וגזענות אותם נעשה כל שאפשר על מנת להכחיד.
אנו מתכנסים כאן היום בזכותם של החיילים שלחמו בגבורה בקרב ההגנה על המדינה בדרום. לצערי, חלק מהם לא שב. אחים, בני דודים, ואחיינים של תלמידים שלנו, אנשי צוות והורים. אני שולחת תנחומים למשפחות הנופלים וברכת החלמה מהירה לפצועים.
וכמו שאמר שר החינוך צריך לחזור ללמוד וללמוד לחזור. אז הנה אנו חוזרים לחגוג בשמחתם של הילדים.
אני מברכת על כניסתם של 44 תלמידי כתה א' חדשים ומקסימים לבית הספר.
לכם ילדים, שנמצאים באחד הרגעים המרגשים בחייכם,  אני מאחלת שנצליח לשמור עבורכם על הקסם שבאהבת הלמידה, שנצליח לטפח בכם את הסקרנות ואת החיבה והכבוד לחבריכם.
אני מברכת גם את התלמידים ואנשי הצוות החדשים שהצטרפו לבית הספר ומאחלת לכם קליטה מהירה וקלה בבית וילקומיץ.

השנה נמשיך להעמיק בלמידה משמעותית, נחקור אותה על מנת ליצור עניין בלמידה לכל תלמיד וכמובן שנמשיך להעמקת החינוך לערכים שהוא הבסיס ליצירת חברת מופת בארץ ישראל. ערכים כמו שייכות, ערבות הדדית, יושרה, שיוויון, סובלנות ומעורבות חברתית.

ולסיום, אי אפשר להתעלם מהמהפכה החזותית שבית הספר עובר הודות לאב הבית הפורש ידיד, שהכניס הרבה צבע לבית הספר ולאב הבית שלנו שחזר אלינו שלמה שבחריצות רבה ועבודה מאומצת הביא את ביה"ס לסדר, ארגון וניקיון. תודה מעומק ליבי לשניכם על הכנת ביה"ס לקראת שנת הלימודים. לכם תלמידים יקרים אספר שבמהלך החופשה עמל הצוות  כדי להכין את הכתות והמרחבים אני רוצה להודות לכל אנשי הצוות שעמלו בקיץ" לדוינה, טובה, סימונה, בנות השירות הלאומי לצוות החינוכי שכנמלים עמלות בילו כאן בהכנת המערך הארגוני, ספרי הלימוד והמרחבים הלימודיים.

תודה גם לאביהוד רסקי ראש המועצה ולברוך גנות מנהל מח' החינוך על שותפותכם בהכנות, תודה לעירית מלמד מפקחת ביה"ס, שדואגת וטורחת מאחורי הקלעים, תומכת ומסייעת לנו להשיג את הטוב ביותר.

אנו בחודש אלול, חודש מיוחד אשר יש לנו בו הזדמנות לסכם דברים שעשינו ולהביט בתקוה אל השנה החדשה. אני מאחלת לכולנו מכל הלב ששנה זו תהייה טובה מקודמתה ומהנה מקודמתה ובהחלט שלווה מקודמתה.

שנה שבה נאמין, נאהב ונצטיין.       

אסנת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה